Przejdź do treści

Nasze aktualne oferty

Główny Specjalista ds. Księgowości

Zespół ds. Rachunkowości i Podatków
Termin składania aplikacji do 11.10.2025

Jak rekrurujemy?

Uważnie przyglądamy się każdej aplikacji, która wpływa w odpowiedzi na naszą ofertę pracy.

Osoby, których doświadczenie i kompetencje, są zgodne z naszymi potrzebami i wymaganiami zapraszamy na pierwszą rozmowę (organizowaną zwykle w formie zdalnej), podczas której przedstawiamy naszą ofertę i staramy się nawzajem lepiej poznać. Szczególną uwagę zwracamy na motywację kandydatów/ek do pracy w Fundacji – ważne jest dla nas to, co zainteresowało Cię w ofercie i czy zapoznałeś/aś się z informacjami o Fundacji – z tym, co robimy, kim jesteśmy. Drugi etap (odbywa się zwykle w siedzibie Fundacji) to weryfikacja umiejętności merytorycznych wybranych osób. Kandydaci/kandydatki są proszeni o wykonanie krótkiej pracy koncepcyjnej bądź zadania związanego z ich przyszłym zakresem obowiązków. Na finalne spotkanie z Prezesem Fundacji zapraszamy starannie wybrane, wąskie grono osób.

W trakcie całego procesu jesteśmy w stałym kontakcie z kandydatkami i kandydatami, dbamy o to, by rozmowy przebiegały w przyjaznej atmosferze, udzielamy informacji zwrotnych. Do każdego podchodzimy indywidualnie, uwzględniając także potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Wiemy, że powodzenie każdej rekrutacji zależy nie tylko od naszych wyborów, lecz także od decyzji kandydatów/kandydatek.

Jesteśmy wdzięczni za wszelkie opinie nadsyłane po zakończeniu procesu rekrutacji. Motywują nas one do udoskonalania działań rekrutacyjnych.

Jak pracujemy

Ważna jest dla nas atmosfera w pracy, partnerskie stosunki, życzliwość i wzajemny szacunek. Spędzamy wspólnie czas, uczestnicząc w wyjazdach integracyjnych, organizując akcje charytatywne i spotkania rodzinne.

Dbając o bieżący przepływ informacji, organizujemy cykliczne spotkania, podczas których omawiamy aktualnie ważne dla nas tematy. Dbamy również o równowagę między życiem zawodowym i prywatnym, dzięki ułatwieniom, takim jak: możliwość wyboru godzin pracy w przedziale od 7.00 do 18.00 czy skorzystania z pracy zdalnej.

Możemy pochwalić się nowoczesną siedzibą w świetnej lokalizacji, z ekologicznymi rozwiązaniami (nagrodzoną w konkursie Adapterra Awards 2020). Nasze biuro mieści się na Mokotowie, niedaleko stacji Metra Wierzbno.

Pracujemy w kameralnych warunkach, bez open space. Wspólne przestrzenie i bliskość zieleni sprzyjają odpoczynkowi podczas przerw w pracy. Nasza siedziba jest dostępna i przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami. Spełnia nie tylko aktualne normy określone w przepisach prawa, ale także zawiera wiele udogodnień oraz możliwości dostosowywania się do naszych, różnorodnych potrzeb. 

Szkolenia i rozwój

W Fundacji stawiamy na wzmacnianie kompetencji, stałe aktualizowanie naszej wiedzy i rozwój zawodowy. Podczas corocznych rozmów ustalamy indywidualne plany szkoleniowe. Osoby obejmujące stanowiska kierownicze uczestniczą w warsztatach menedżerskich.

Podnosimy kwalifikacje poprzez udział w różnego typu szkoleniach, studiach podyplomowych i kursach. Korzystamy z możliwości wyboru różnych form nauki języka angielskiego (e-learning, konwersacje z native speakerami, zajęcia indywidualne i grupowe). Skupiamy się nie tylko na obszarach merytorycznych, lecz także na rozwoju kompetencji miękkich.

W trakcie corocznych wyjazdów szkoleniowo-integracyjnych wspólnie spędzamy czas, uczestnicząc w grach szkoleniowych, praktycznych warsztatach takich jak udzielanie pierwszej pomocy czy trening samoobrony przeprowadzony przez instruktorów Grom. Dostrzegamy siłę tkwiącą w naszej różnorodności. Mieliśmy okazję przyjrzeć się jej, identyfikując nasze talenty – mocne strony zgodnie z koncepcją Gallupa

Benefity i well being

Szukamy rozwiązań organizacyjnych ułatwiających nam godzenie życia zawodowego z prywatnym. Co roku uczestniczymy w akcji „Dwie godziny dla Rodziny” promującej troskę o bliskie relacje. Organizujemy wyjazdy, spotkania oraz zajęcia, także rodzinne. Realizujemy szereg inicjatyw w obszarze profilaktyki zdrowotnej, tj. badania, sezonowe szczepienia. W ramach zajęć „Zdrowy kręgosłup w pracy” możemy także dwa razy w tygodniu poćwiczyć pod okiem profesjonalistki.

We wspólnym gronie zastanawiamy się, co jest dla nas wartością dodaną w pracy, z jakich udogodnień chcielibyśmy skorzystać, a pomysły wcielamy w życie. Dzielimy się swoimi opiniami, m. in. wypełniając ankietę satysfakcji z pracy.
Rozbudowaliśmy ofertę benefitów o system kafeteryjny i karty sportowe. Dbamy o naszą przyszłość, przystępując do Pracowniczego Programu Emerytalnego, korzystamy z opieki zdrowotnej dofinansowanej przez Fundację, jesteśmy objęci grupowym ubezpieczeniem na życie.

Pomagamy

Aktywnie angażujemy się w działania na rzecz potrzebujących. Wolontariat w Fundacji to za każdym razem inicjatywa, która

  • ukierunkowana jest na konkretną pomoc. Wsparliśmy m. in.:
  • osoby dotknięte wojną w Ukrainie,
  • rodziny, w ramach akcji Szlachetna Paczka,
  • osoby w kryzysie bezdomności,
  • rodzinny dom dziecka,
  • zakupy wyposażenia o charakterze typowo dydaktycznym.

Efektem starań nas wszystkich i każdego z osobna jest ogromna radość z niesienia realnej pomocy tym, którzy potrzebują naszego wsparcia.

Chcesz dowiedzieć się więcej o pracy w FNP?
A może chcesz z nami pracować, ale nie widzisz oferty dla siebie?
Napisz do nas! rekrutacja@fnp.org.pl

* Klikając "Subskrybuj" wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Klauzulą informacyjną